STING 2008

Heldig som jeg er, har jeg akkurat kommet inn dørene hjemme, etter en dag på STING – Nordisk konferanse om kjønn og estetikk. Alle foredragsholderne var særdeles dyktige innenfor sitt fagfelt, og jeg har hørt om mye jeg aldri trodde jeg ville interessere meg for.

Høydepunktet for meg var Ingvil Hellstrands presentasjon av normativ kroppsidentitet i Science-Ficton, og Det maskuline hjemmet, som tok for seg farens rolle i amerikansk film, med Anne Gjelsvik.

Uten å gå videre inn på dette, her og nå, har jeg to bilder til dere. Et er av Ingvil som akkurat har gått igang med sin presentaasjon, og det andre er fra kveldens underholdning med Sons of Liberty.


En kommentar om “STING 2008

Legg igjen en kommentar

