Ny dille

Jeg har en evig tendens til å få diller, og jeg tilskriver det til en del av meg jeg har holdt skjult her på bloggen. Uansett, jeg blir hektet. Fort. For noen år siden var det strikking. Jeg kunne ikke legge strikketøyet fra meg (at jeg ikke kunne, eller fremdels kan, strikke vrangt, hadde ingen betydning), og hadde det med i forelesninger. Litt for ofte, kanskje, da jeg fikk ‘ikke bestått’ i det emnet jeg hadde vanskeligst for.

Det har vært fotografi, ulike typer mat (som da jeg spiste ingeting annet enn ristet loff med servelat og middag i 6 måneder), klær (jeg har et par antrekk som jeg «alltid» går med selv om jeg har nok av klær i skapet) eller TV-serier (for tiden The L Word, tidligere Six Feet Under, The Lost Room (som er en slik serie jeg må se minst en gang i året. Minst.) og America’s Next Top Model).

Jeg har ikke oppdatert bloggen på et par dager, selv om jeg har noe jeg ønsker å skrive om. Hva er grunnen, tenker du kanskje? At jeg har en syk mann hjemme er litt av det, men mest er det den utløsende årsaken. For! Vi har begynt å se Battlestar Galactica. Jobbet oss gjennom miniserien på torsdag samt den første episoden av sesong en. I går ble det ikke jobbing på meg likevel, og siden mannen måtte avlyse alle kjøretimer for dagen (klarte å smitte ham med influensaen jeg fremdeles kommer meg fra), hadde vi nok av tid til å se resten av sesong en.

I dag har vi begynt på sesong to, og jeg er godt igang med å laste ned webisodene som kommer før sesong tre, samt den; vi blir ikke ferdige med denne sesongen før noen av dem er nede, men gud forby vi skal vente!

3 kommentarer om “Ny dille

  1. hahahaha! ja, når du først er på det kjøret, så… Hos oss har vi nå sett ALT, og er henvist til helt nye episoder. Det er til å få utslett av. Jeg trøster meg med litt ‘In treatment’, -også en meget bra serie, skjønt ikke akkurat sci-fi.

  2. Har ikke hørt om den, så jeg får slå de opp 🙂

    Hmm… Nå skal ikke jeg oppfordre til ulovligheter, men… det kommer ny episode ukentlig i USA…

Legg igjen en kommentar

